Space By Adidas At Stockholm Sweden

Nyt olisi pienen throwbackin aika!

Adidaksen kutsumana päästiin Ruotsiin kokemaan Space By Adidas-tapahtuma ja tänään ajattelin kertoa, sekä näyttää kuvia tapahtumasta. Tälle matkalle sain myös ottaa avecin mukaan ja reissuun lähti tietenkin FAMii a.k.a. Hiltusen Paavo.

Lähdimme kohti Tukholmaa perjantai aamuna ja perille saavuttuamme oli jo pientä tapahtumaa tiedossa. Kävimme alkuun syömässä ja samalla päästiin tutustumaan muihin vieraisiin. Pääsääntöisesti paikalla oli tietenkin ruotsalaisia, mutta heidän lisäksi myös norjalaisia sekä tanskalaisia.

Ruokailun jälkeen meillä oli muutama tunti aikaa surffailla vapaasti kaupungilla, ennen siirymistä itse tapahtumapaikkaan. Päätimme hyödyntää senkin hetken ja lähdimme keskustaan kuvailemaan.

Olin juuri ennen reissua päivittänyt kuvauskalustoani, joten oli kyllä järkevä päätös lähteä testaamaan uutta kameraa. Mitä kameraan nyt tulee, niin päätin vaihtaa kokonaan brändiä ja siirryin Canonin rungosta, Sonyn (A7r2) runkoon. Joten toivon mukaan tästä eteenpäin pääsette nauttimaan astetta paremmasta kuvalaadusta!

Takaisin aiheeseen!

Kamera testailun ja kaupungilla pyörimisen jälkeen hypättiin taksiin ja kohti tapahtumapaikkaa. Ensimmäisen päivän ohjelmassa oli pääsääntöisesti keskustelua. Lavalla nähtiin puhumassa artisteja, suunnittelijoita, Sneakersnstuff:in perustajista Erik Fagerlind sekä Storm:in (Copenhagen) omistaja Rasmus Storm.

Virallisen ohjelman päätyttyä molemmat meistä olivat niin väsyneitä, että päätimme lähteä takaisin hotellille.  Hotellille saavuttua iski se klassinen nälkä, joten nokka kohti keskustan mäkkäriä ja siitä vihdoin takaisin hotellille nukkumaan.

DAY 2
” PÄÄPÄIVÄ”

Pääpäivänä itse tapahtuma alkoivat vasta päivällä, joten meillä oli jälleen koko aamupäivä vapaata. Ja oikeastaan se meni kutakuinkin samalla kaavalla kuin edellinen päivä keskustassa. Tämän jälkeen oli aika siirtyä itse tapahtumapaikalle!

Lyhyesti voisin avata itse tapahtuman ideaa. Tapahtumassa oli kolme esiintyvää artistia(Arif, Noah Carter, sekä Silvana Imam), jotka toimivat myös itse tapahtuman kasvoina. Paikalle oli myös kutsuttu kolme nuorta designer tiimiä eri maista ja jokaisen tiimin tehtävä oli suunnitella ja teettää päivän aikana keikkavaatteet iltapäivällä esiintyvien artistien päälle!

päivän aikana tarjolla oli syötävää, juotavaa, sekä mahdollisuus seurata kaikkien tiimien työskentelyä. Muutamien tuntien kastselun jälkeen alkoi pikkuhiljaa asut valmistua, sekä artistien keikka hetki olla käsissä.

Asut artistien päälle ja ei muuta kun lavalle vetämään oma show!

Tämän päätyttyä päätimme käydä hotellilla viemässä kamerat, sekä valmistautumassa illan after partyihin!

After party järjestettiin itse tapahtumapaikan vieressä olevassa rakennuksessa ja rehellisesti sanottuna nyt oli meno ON POINT!
Tässä lopussa tietenkin iso kiitos Adidas Suomelle, jonka ansiosta pääsimme nauttimaan tästä tapahtumasta!

Ainiin ja DAY 3! Aamupala, taksilla lentokentälle ja takaisin Suomeen !